A vállalkozók több időt szeretnének 2020-ban is
Mi akadályozza a fejlődést?
A válság elmúltával az a fő gond, hogy a cégvezetőknek nincs ideje a marketing fejlesztésére. A válság és a közvetlen utána következő időszak az ügyfélszerzésről szólt, azóta kicsit változott a kép. Sokan nem is szeretnének több vevőt, mert az ezzel járó több munkára nincs kapacitásuk. A cégek élete közben folyamatos változáson megy keresztül. A mai sikerek ugyan jó alapot nyújtanak egy szebb jövőhöz, de nem tudják garantálni azt.
A fejlődéshez hiányoznak azok az információk, amelyekre lehet építeni a sikeres jövőt. Például hányan tudnák arra a választ, hogy változott-e a vevőik elégedettsége az elmúlt évben?
A kudarcaink okát ismerjük, de csak keveseknek van információjuk arról, hogy mit szeretnek bennük a vásárlóik. Ilyenkor fennáll a veszély, hogy valamilyen módosítással épp azt a húzóerőt nyírjuk ki, amely sikeressé tette a céget.
Ma már annyira összetett a marketing és azon belül az online, hogy egy ügyvezető idő hiányában képtelen legalább jó színvonalon megtanulni és alkalmazni. Azok pedig, akik profin megtanulják, sokszor váltanak, és végül marketing tanácsadókká válnak.
Ők előbb-utóbb felismerik, hogy érdemes automatizálni a marketinget.
Töltsd le az AJÁNDÉK esettanulmányokat!
Tudd meg, hogyan lehet automatizálni folyamatokat:
- így szerezhetsz hiteles “rólunk mondták” véleményeket
- a gyors és sikeres árajánlatok titkai
- újraértékesítés egyszerűen
- vevőszerzés ajánlásokkal
Mik a tapasztalatok?
Az idő itt is fontos tényező. Nem biztos, hogy az a megoldás, ha sok időt szán valaki a folyamatok megismerésére, sokkal fontosabb, hogy olyan automatizált eszközöket alkalmazzon, amelyekkel megtöbbszörözi a munkája hatékonyságát.
Sok olyan tevékenység van, amely elviszi a pénzt és az energiát, de csak olyanokkal szabad foglalkozni, amelyek a gazdagabb jövő felé viszik a céget.
Több vállalkozóval találkoztam, akik számára nehezen érthető volt az automatizálás, többen azt sem látták, hogy van-e értelme egyáltalán. Amikor közösen összeállítottuk, akkor az élet bebizonyította, hogy ami korábban napi szintű munkát jelentett, azzal ma a rendszer önműködően megbirkózik. Most már örülnek, hogy belevágtak és elégedetten alkalmazzák több területen.
Sok a munka, és nincs, aki feldolgozza az eredményeket?
Ezeknek a cégeknek az automata rendszer beállítása meg tudja növelni a vásárlási kedvet úgy, hogy az nem jelent több munkát.
Az egyik partnerem legfőbb aggály az volt, hogy még nem látott automata rendszert működés közben. Amikor pár kérdés után kiderült számára, hogy mennyi mindenre tudja használni rájött, hogy ezzel könnyebben megelőzheti a konkurenciát.
Mit tegyek, ha nem vagyok szakember? Senki sem szakember, ameddig el nem mélyül egy témában. A legfontosabb, hogy tudjuk mit karunk elérni a következő hónapokban és ennek szolgálatába állítsunk rendszereket.
Több partnerem is ezt mondta: “nem tudom hogyan kezdjem el”. Ez gyakran előfordul. A kezdéskor nem a rendszer ismerete számít, hanem az, hogy milyen területeken szeretnénk időt felszabadítani.
Mennyibe kerül az automatizálás?
Akik már csinálják, azok számára felbecsülhetetlen érték, hiszen a bevételek növelését tudják automatizálni, olyan, mintha legális pénznyomdát üzemeltetnének.
Mennyit ér Neked, ha pontosan tisztában vagy azzal, hogy mi az erősséged és nem kizárólag arról beszélsz és özönlenek az ügyfelek?
Megnéztem néhány külföldi példát: 1000 $ körüli összeget kérnek el a rendszerek használatáért.
Magyar viszonylatban is találtam példát: 100 eFt egyszeri költség mellett + 28 eFt évente.
Milyen automatizáló rendszerek közül választhatsz?
vevővélemények
Töltsd fel a “Rólunk mondták” rovatot hiteles, pozitív ügyfél véleményekkel.
Építs bizalmat,
növeld az eladásaidat!
továbbajánlási technikák
Az elégedett vevőid szívesen ajánlanak az ismerőseiknek. Miért ne kérnéd meg őket erre rendszerbe építve?
reklamáció kezelés
Ha unod, hogy mindig ugyanazt kérdezik és a válaszadás rengeteg időt, energiát vesz el Tőled, akkor előzd meg és építsd be a folyamatokba
újraértékesítés
A vásárlók többsége kényelmes és teljes kiszolgálást szeretne. Hogyan lehet nekik könnyedén újtaértékesíteni úgy, hogy örömmel vásároljanak?
Tedd fel magadnak a kérdést:
Ha már lenne automata rendszered, felvennél helyette valakit és folyamatosan fizetnéd?
Egyszerűen gyorsabban csomag
- 1 órás marketing konzultáció a célokról: 25.400 Ft
- Rendszer kivitelezési terv – értéke 19.050 Ft
- Rendszer részletes beállítása – értéke: 38.100 Ft
- Üzemeltetéshez oktatás – értéke: 19.050 Ft
Eredeti ár: 80.000 Ft + Áfa
Kedvezményesen 39.970 Ft
Profi mindent bele csomag
- 1 órás marketing konzultáció a célokról: 25.400 Ft
- Rendszer kivitelezési terv – értéke 19.050 Ft
- Rendszer részletes beállítása – értéke: 38.100 Ft
- Üzemeltetéshez oktatás – értéke: 19.050 Ft
TOVÁBBÁ
- Kiegészítő levelek írása – értéke: 25.400 Ft
- Levelek küldésének részletes beállítása – értéke: 12.700 Ft
Eredeti ár: 110.000 Ft + Áfa
Kedvezményesen 69.970 Ft
Mert ez jobban megéri
Megrendelés menete:
1. Töltsd ki az űrlapot!
Először a csomag előtti rádiógombbal válaszd ki, melyik csomagot választod.
Töltsd ki az összes mezőt a megrendeléshez és kattints az űrlap alján lévő gombra!
2. Két órán belül felhívlak a részletekkel kapcsolatban.
Itt pontosítunk, hogy mit is szeretnél elérni pontosan.
Ha szükséges, akkor időpontot tudunk egyeztetni a konzultációhoz.
3. Kapsz egy számlát a szolgáltatásról
A számlával egyidőben leírom, hogy milyen hozzáférésekre van szükségem a munka elvégzéséhez.
Ezek általában honlap admin jogosultság, levelező rendszerrel kapcsolatos hozzáférések szoktak lenni.
4. A számla utalását követően 48 órán belül elkezdjük a munkát.
Folyamatos tájékoztatást kapsz arról, éppen hol tartunk.
Ha szükséges módosítunk pár dolgot, ha nem, akkor átadjuk a kész munkát.
Végül megmutatjuk, hogyan lehet kezelni a rendszert úgy, hogy a legkényelmesebb legyen.
+1 Segíthetek valamiben?
Ha felmerült benned bármilyen kérdés, akkor írj e-mailt az iroda@webesmedia.hu címre, vagy hívj a +36 70 603 7404-es telefonszámon munkaidőben.