Keresőoptimalizálás
Elöl a Googleban
Mit jelent valójában a keresőoptimalizálás, más néven a SEO?
A keresőoptimalizálás nem trükk, vagy a szabályok kijátszása. Épp ellenkezőleg: a felhasználóknak nyújtott releváns képes és szöveges tartalom kezelése annak érdekében, hogy azokra a kulcsszavakra, ami a te cégednek is fontos, – termék kulcsszavak vagy szolgáltatás kulcsszavak – megtalálják a keresőkben.
Te is kínálod termékeidet, szolgáltatásaidat az interneten? A vállalkozás sikeréhez vezető út, jelentős mértékben attól függ, hogy megtalálják-e a honlapot az interneten? A Te vásárlói célcsoportod is a Google-ban keres?
Mi a keresőoptimalizálás feladata?
A keresőoptimalizálás feladata, hogy javítsa a weboldal helyezését, látogatókat hozzon a weboldalra, akik megvásárolják a termékedet, szolgáltatásodat.
Van egy szép weboldalad, remek design szuper tartalommal, de sehol sincs a keresőkben?
A keresők algoritmusa folyamatosan változik, ezért nehéz benne eligazodni. Ha nem a Te honlapod van elől, akkor máris lépéshátrányba kerültél a versenytársakkal szemben. Jelenleg a honlap tulajdonosok 90%-a nem képes egyedül a Google keresőoptimalizálás szabályait betartva az első oldalra juttatni a honlapját.
Ha nem vagy elől, akkor a kommunikációd csak pusztába kiáltott szó, nem jut el a vevőkhöz.
Hogyan szerezhetsz érdeklődőket online?
Keresőoptimalizálás
Folyamatos munka azért, hogy elérjük azt, hogy akik beírják a kulcszszavainkat a Googleba, azok minket találjanak meg és tőlünk vásároljanak.
CPC hirdetések
Google Facebook és egyéb hirdetésekkel “vásárolunk” vevőket akik beírják a kulcsszavainkat, vagy akiket különböző célzásokkal beállított hirdetésekkel érünk el.
Közösségi marketing
Legtöbbször Facebook és Instagram, vagy egyéb platformokon építünk követőtábort.