Vevőszerzés


Egy vállalkozásnak szigorú költségvetéssel kell működnie.
Létezik azonban három tényező, amelyre a siker érdekében folyamatosan költenie kell:

  • innováció
  • értékesítés
  • marketing

Az innováció felel a cég jövőjéért közép- és hosszútávon, az értékesítés a rövid távú bevételekért. A marketing a kapocs a másik két terület között. A marketing olyan vállalati tevékenység, amely elemzi a vevők igényeit, meghatározza az eladni kívánt terméket és szolgáltatást, kialakítja az árakat, megszervezi az értékesítést és befolyásolja a vásárlókat.

  A marketing hozza be a vevőt az üzletbe.  

Minden cégnek az aktuális állapotához és a piaci viszonyokhoz, valamint a kitűzött célokhoz kell alakítania a kommunikációját. Beszélhetünk reklámról, hirdetésről, Pr-ról, direkt marketingről, szponzorációról, eseménymarketingről stb.

Egyre több a lehetőség és egyre több cég veszi komolyan a marketinget. De a marketingben eredményeket felmutatni egyre nehezebb. Az emberek nagy része átugorja a hirdetéseket. Az online reklámok átkattintási aránya 1% alatt marad. A rengeteg hirdetés „banner vakságot” okoz. Hírlevelek: a közvetlenül kiküldött levelek felét még csak meg sem nyitják! A közösségi médiák márkaépítő és vevőszerző hatásait nem ismerik és az ezzel kapcsolatos módszereket keresik, de nincsenek hozzáférhető eredmények.

  Melyik területen tudunk segíteni?  

Elsősorban az online marketing területén dolgozunk, a működő „új generációs” marketing eszközöket használjuk. Folyamatosan nyomon követjük az állandóan változó Google algoritmust és a szintén változó felhasználói szokásokat.

Vevőszerző lehetőségek:

  • Google találati lista
  • Google Adwords hirdetés
  • Online Display hirdetések
  • Facebook hirdetés
  • PR cikkek
  • hirdetések magas látogatottságú oldalakon


A verseny élesedik, a találati listákon előre jutni egyre nehezebb. Érdemes hosszú távon gondolkodni és mielőbb döntést hozni ebben a témában, hiszen aki most ráfekszik erre, az éveken át vevőket és ezzel bevételeket tud realizálni.

A hirdetések területén folyamatosan keressük és meg is találjuk azokat a módszereket, amelyekkel partnereink egyre jobb eredményeket tudnak felmutatni. Természetesen a hagyományos gyors eredményeket elérő Google és Facebook hirdetési kampányokat is felügyelünk számos cégnek egyre nagyobb értékben.

Az egyik legnépszerűbb szolgáltatásunk a hirdetések optimalizálása. Ez Magyarországon teljesen egyedi módszer a látogatói viselkedések vizsgálata alapján jól meghatározza a célpiacot és jelentősen csökkenti a hirdetések szórását. Ezáltal az új vásárlók szerzésének konverziós költsége a hagyományos hirdetésekhez képest 2/3-ára !!! csökkenthető. Teljesen új, több Uniós országban kipróbált eszközről beszélünk, amely forradalmasíthatja a hirdetési piacot.

Mi ezt csak így nevezzük:

Ágyúval verébre!



Kezdj el kampányokban gondolkodni!

Folyamatosan bővülnek a lehetőségek, érdemes a cégnek állandóan kapcsolatban maradni külsős marketing ügynökséggel, aki tájékoztatja a lehetőségekről és a piaci változásokról. Ezzel sokkal több információhoz jut és pontosabb döntéseket hozhat. Így tudtunk segíteni számos partnerünknek abban, hogy az egyik legnépszerűbb bulvárlap nyári kampányában a hirdetési árak töredékéért részt vegyenek.

  Hogyan dolgozunk?  

Analízissel megvizsgáljuk hol tart a cég kommunikációs rendszere és meghatározzuk, hogy milyen célokat szeretne elérni. Az információk alapján testre szabott ajánlatot tudunk kidolgozni arra, hogy a költségvetéséből melyik területen és melyik módszer lesz a legeredményesebb.

  Várható eredmények:  

A cégek magas költségvetés-hányaddal dolgoznak. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 6-10 % profitjuk marad a teljes forgalomból. Ez nem túl sok. Főleg az állandó költségek miatt van így. Ez azt jelenti, hogy ha közös erővel 10 %-kal sikerül növelni a forgalmat, akkor körülbelül 50 %-kal növeljük a cég profitját. Ez viszont, ha nem is könnyen, de elérhető!