Közösségi média



Az internetezők elsöprő többsége használja nap mint nap a közösségi médiák valamelyikét. Itthon jellemzően a Facebookot, de Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram és számos egyéb felület is vonzza a felhasználókat.

Ez a céged számára óriási potenciált jelent. Ahol a tömeg van, az mindig érdekes az üzleti életben.

Az üzleti kommunikációban nem mindegy, hogy melyiket használjuk. Ez függ attól, hogy milyen szférában dolgozunk, függ a céloktól, illetve a célcsoportoktól is. Foglalkozunk ezzel a témával a Minőségi ügyfélszerzés 6 lépésben anyagunk harmadik részében. Jelenleg ingyen letölthető a tananyag.

Szeretnéd a használni a közösségi médiát az értékesítésben? Erre nagyon hatékony lehetőségek vannak!

 

Először határozzuk meg a célokat:

Több követőt szeretnénk, vagy azonnali eladásokat?

A céget, vagy a terméket népszerűsítjük?

Ismertséget, vagy bizalmat növelünk?

Nagy merítést, vagy szűk célcsoportot?

Mit tudunk a célcsoportról?

Milyen céllal van fenn a célcsoportunk az adott felületen?

Munkaidőben, vagy a szabadidejében használja?

Melyik napszakban éred el?

Milyen élethelyzetben van?

Mennyire ismer minket?

Mobilról, vagy asztali gépről érkezett?

Milyen eredményeket vársz el a kampánytól?

Új érdeklődőket?

Első vásárlókat?

Visszatérő vásárlókat?

Tovább ajánlást?

 

Ehhez stratégiát kell alkotni. Nem az a fontos, hogy már most tisztában legyél mindennel, hanem hogy a megfelelő kérdéseket tedd fel. Kérd ajánlatunkat egy személyes konzultációra és bízd ránk a feladatok egy részét. A megbeszélés végén kezedben lesz a kész stratégia és sokkal könnyebben eléred a fenti céljaidat.

Az alábbi gombra kattintva, vagy telefonon kérj időpontot!