Rajongó gyűjtés

 

  Hogyan gyűjtsünk rajongókat Facebook oldalunkra?  

Természetesen a tetszik gombot helyezzük ki a weboldalunkon, hiszen azok, akik megjelölnek, azok kíváncsiak ránk. Sok cég a reklámjait használja arra, hogy bevezesse a Facebook oldalát és rajongókat gyűjtsön. Ezt mi is megtehetjük a Facebook hirdetésekkel. Ha jól meghatároztuk a célcsoportunkat, akkor a nekik szóló hirdetések alkalmasak rajongó gyűjtésre a Facebookon. Ha már elegendő rajongót gyűjtöttünk a posztolásainkat megosztva tovább növelhetjük a számukat.

Hogyan gyűjtsünk rajongókat rövid idő alatt Facebook oldalunkra?

Erre a célra létrehoztunk egy teljesen egyedi rendszert, amely kétféle megoldást kínál:

  • releváns, a célpiacra kidolgozott, minőségi marketing módszer
  • tömeges, célzás nélküli mennyiségi módszer

Kinek javasoljuk az egyes módszereket?

Az elsőt azoknak, akik ismerik a piacukat és tudják, hogy kinek és mit szeretnének eladni. Ismerik a vásárlóik szokásait, érdeklődési körét, vagy bármilyen olyan jellemzőt, amellyel egyértelműen megkülönböztethető egyéb piaci szegmensektől.

A másodikat pedig azoknak, akik szeretnének eljutni sok emberhez és kötődést, bizalmat kialakítani, hogy amikor eljött a megrendelés ideje őket válasszák. Ilyenek a jellemzően szolgáltatást nyújtó cégek. Ez a marketingben használt „új generációs” pozicionálás. Hazai és nemzetközi mérések bizonyítják, hogy működőképes stratégiáról van szó.


Hogyan tudjuk mi segíteni a rajongó gyűjtést?


A kampányunk lényege, hogy nem kell hónapokig dolgozni a rajongók gyűjtésén, hanem ki lehet használni, hogy mi már kiépítettünk egy több mint 270.000 fős bázist, rajtuk keresztül eljutunk napi szinten 5-600.000 emberhez. Ez a 4,4 milliós tábor (ennek a fele aktív) jelentős hányada. A megfelelő és rendkívül eredményes stratégiával megszólítjuk az embereket, akik így akár az Ön cégének rajongói lesznek. Kampánytól függően 10-25 nap alatt elvégezzük az összes részfeladatot a rajongó gyűjtéssel kapcsolatban. Ez idő alatt 1.500-tól akár 20.000 releváns rajongót tudunk gyűjteni cégének!


Kérj ajánlatot a Facebook oldalad rajongó gyűjtésére!



Hogyan NE gyűjtsünk rajongókat Facebook oldalunkra?

Egy megoldást egy népszerű sportoldalon láttam, ahol középen, a képernyő jelentős részét eltakarva megjelenik egy felugró ablakban a felhívás, hogy lájkoljuk. Ezt agresszív kampánynak nevezzük, rossz érzéseket szül, ezért a Facebook rajongó gyűjtésnek ezt a módját nem javaslom. Sokan próbálkoznak azzal, hogy kisorsolnak valamit a képet megosztó „versenyzők” között, vagy a beküldött képekre szereztetnek lájkokat és hasonlók. Elképzelhető, hogy Te is kaptál már ilyen üzenetet. Hogyan fogadtad? Lehet, hogy egy kicsit agresszívnak tűnt?

Kérj ajánlatot a Facebook oldalad rajongó gyűjtésére!