Facebook hirdetési kampány kezelés


  A Facebook napjaink leggyorsabban fejlődő médiája.   A hatalmas felhasználói szám (Magyarországon 2,2 millióan használjuk naponta!!!) elgondolkodtató a cégek számára, hogyan keltsék fel az érdeklődést termékük, szolgáltatásuk iránt.


Az 10 + 1 legfontosabb kérdés a Facebook hirdetési kampányokkal kapcsolatban:

  • Facebook oldalra, vagy weboldalra irányítsam a látogatókat?
  • Mi a kampány célja?
  • Már meglévő rajongókhoz szól, vagy ellenkezőleg, csak ismeretlenekhez?
  • Promoted poszt, esemény - idővonal, vagy jobb oldali hirdetés,?
  • Hogyan szegmentáljak és válasszak célpiacot?
  • Hányféle kampányt indítsak el?
  • Milyen kép és szöveg álljon a hirdetésben?
  • Mi lesz, ha nem működik a kampányom és hogyan javítsam a konverziókat?
  • Mekkora költségvetéssel dolgozzak?
  • Google Adwords kampánnyal hogyan kombináljam?

  + 1  

  • Mikorra fog a kampány megtérülni?

Ezeket a kérdéseket mindenkinek fel kell tennie, e nélkül nem érdemes elkezdeni. A mi cégünk abban tud segíteni, hogy a fenti kérdések megválaszolása után összeállítjuk a célpiacra kidolgozott kampányt és folyamatosan figyeljük az eredményeket. Jelentést készítünk a kampány eredményességéről és folyamatosan korrigáljuk az eredményeket.

A közös munka eredményeképpen kezébe adunk egy gyorsan megtérülő Facebook hirdetési kampányt. A kampány segítségével olyan vásárlókat hozunk be az üzletbe, akik nem tudatosan a Google keresője alapján választottak, hanem amikor leültek a gép elé még nem is tudták, hogy vásárolni fognak.

Milyen eredményeket értek el a hirdetéseinkkel?

 

A hirdetéseket a facebook relevancia pontokkal látja el. Ezeket a relevancia pontokat a hirdetés minősége és az ügyfélélmény alapján határozza meg. Lehet rosszabb minőségi ponttal is hirdetni, csak az sokkal többe kerül.

 

 

 

 

 

Minőségi munka minőségi eszközök nélkül szerinted mennyire lehetséges?

 

Mi az Adespresso hirdetés kezelő szoftvert használjuk. Mi lenne, ha a Te hirdetéseidet is ezzel a szoftverrel kezelnénk és csak a szoftver díját kellene kifizetned, a hirdetések kezelése, felügyelete INGYENES lenne számodra? Ezt azért tudjuk felajánlani, mert több cég hirdetését kezeljük és a szoftver használatának költségei megoszlanak és a tapasztalatok egyre gyarapodnak. Kiváló grafikai és elemző rendszert kapnak a pénzükért - ezért imádják az ügyfeleink.

 

A fenti grafikonon láthatod, milyen hirdetéssel szereztünk azonnali 1.000.000 Ft árbevételt és még további folyamatos bevételeket egy tánciskolának!