Facebook hirdetési kampány kezelés


  A Facebook napjaink leggyorsabban fejlődő médiája.   A hatalmas felhasználói szám (Magyarországon 2,2 millióan használjuk naponta!!!) elgondolkodtató a cégek számára, hogyan keltsék fel az érdeklődést termékük, szolgáltatásuk iránt.

 



A 10 + 1 legfontosabb kérdés a Facebook hirdetési kampányokkal kapcsolatban:

 

  • Facebook oldalra, vagy weboldalra irányítsam a látogatókat?
  • Mi a kampány célja?
  • Már meglévő rajongókhoz szól, vagy ellenkezőleg, csak ismeretlenekhez?
  • Promoted poszt, esemény - idővonal, vagy jobb oldali hirdetés,?
  • Hogyan szegmentáljak és válasszak célpiacot?
  • Hányféle kampányt indítsak el?
  • Milyen kép és szöveg álljon a hirdetésben?
  • Mi lesz, ha nem működik a kampányom és hogyan javítsam a konverziókat?
  • Mekkora költségvetéssel dolgozzak?
  • Google Adwords kampánnyal hogyan kombináljam?

  + 1  

  • Mikorra fog a kampány megtérülni?

Ezeket a kérdéseket mindenkinek fel kell tennie, e nélkül nem érdemes elkezdeni.

A vállalkozók 95%-a egyedül nem képes lépést tartani az online marketing fejlődésével. Ők szeretnének folyamatosan visszajelzést kapni a bevétel / költség arányokról.

A külső marketing cég abban tud segíteni, hogy a fenti kérdések megválaszolása után összeállítja a célpiacra kidolgozott kampányt és folyamatosan figyeli az eredményeket. Jelentést készít a kampány eredményességéről és folyamatosan korrigálja az eredményeket.

 



Mire figyelj mielőtt megbízol valakit a hirdetéseid kezelésével?

 

A legtöbb cég bizalmi alapon választ partnert magának. Ezért fontos, hogy már előre lássák az eredményeket. A legnehezebb feladat átadni azt a tapasztalatot, amit a vevők problémáinak és élethelyzetének leírása jelent. Csak olyan céggel kezdd el a munkát, akik a Te vevőidről kérdez!

A hirdetés az eladásról szól, nem az önmegvalósításról. A kisvállalati hirdetések nem a reklámdíjakról, hanem a megtérülésről és a bevétel generálásról szólnak.

Már a hirdetések elkészítése előtt tisztában kell lenni a hirdetések céljával. Ha nincs cél, honnan tudjuk, hogy a kampány mennyire sikeres?

Olcsó húsnak híg a leve. Csak érték alapú megközelítéssel szabad hirdetéseket készíteni. A cégek többsége nem ismeri az ideális ügyfélértéket. Mit jelent ez? Tisztában kell lenni azzal, hogy mennyit ér egy új vevő! Mennyi ideig marad az ügyfelünk és mennyi pénzt költ el nálunk? Gondoltál már arra, hogy milyen rosszul esett neked, amikor rosszul bántak veled egy üzletben? Eszedbe jutott, hogy mennyi pénzt hagytál már ott náluk? Vagy mennyi pénzt hagytál volna ott náluk...

Létezik még néhány szempont, de szeretnék néhány titkot megtartani magamnak...

 



Milyen eredményeket értek el a partnereink a hirdetéseinkkel?

 

 

 

 

A hirdetéseket a facebook relevancia pontokkal látja el. Ezeket a relevancia pontokat a hirdetés minősége és az ügyfélélmény alapján határozza meg.

10 pontosra beállított hirdetés - még ha veszít is a kezdeti értékből - magas pontszámmal zárja a kampányt

Lehet rosszabb minőségi ponttal is hirdetni, csak az sokkal többe kerül.

 

 

 

A hirdetések beállítása ha kellően magas pontszámot ér el, akkor van esély arra, hogy a Facebook a relevancia pontokat tovább növeli. Így még több embert érhet el a hirdetés.

 

 

 



Milyen pénzügyi eredményeket értünk el a Facebook hirdetésekkel?

 

Nyári kampány eredményei:

99 új ügyfél 10.000 Ft-os azonnali vásárlással összesen 990.000 Ft árbevétel. 106.975 megjelenés és 1,054 % CTR: 1.127 kattintás. Mindezt 82.337 Ft nettó költséggel értük el.

10x megtérülés.

Mindezt az "uborka szezonban". A vásárlók egy része azóta mást is vásárolt.

 

 

Egy gyors kampány eredményei:

18 új ügyfél 13.800 Ft-os azonnali vásárlással összesen 248.400 Ft árbevétel.

6x megtérülés.

35.709 megjelenés és 0,65 % CTR: 232 kattintás. Mindezt 30.586 Ft nettó költséggel értük el két hét alatt. A vevők egy része azóta újra vásárolt.

 

 

Egy 4 hetes kampány eredeti céljai:

60 fős regisztráció, 150.000 Ft "első vásárlás" azonnali bevétel.

+35 %-kal túlteljesítettük.

81 fős regisztráció, 202.500 Ft "első vásárlás" azonnali bevétel. 138.760 megjelenés és 0,431 % CTR: 598 kattintás 90.469 Ft nettó költséggel. Ez belépő termék volt, folyamatos újravásárlással.

 

 

 



Minőségi munka minőségi eszközök nélkül lehetséges lenne?

 

Mi az Adespresso hirdetés kezelő programot használjuk. Ezt a szofvert bárki használhatja. Az alapváltozat 49$ havi díjért elérhető. Néhány hét, vagy pár hónap alatt meg lehet tanulni a kezelését. Rengeteg grafikon mutatja az eredményeket.

 

 

A hét melyik napján, a nap melyik órájában volt aktív a hirdetés?

Pontos jelentéseket kapunk arról, hogy a felhasználók mikor érdeklődnek a hirdetéseink iránt,

 (a nem publikus részt kitakartam) 

 

 

Könnyen értelmezhető látványos grafikák segítik a hirdetés elemzést.

 

 

 

 

Részletes statisztikákat kapunk az összes fontos mutatóról.

 

 

 

 

Fontos lehet a demográfiai bontás vizsgálata? Ere is van lehetőség.

 

 

 

 A hirdetések nemek szerinti eloszlásának vizsgálata? Ha fontos, akkor miért ne?!

 

 

 

 

Részletesen lebontható az érdeklődés szerinti eloszlás is.

 

 

 

 

 

A személyes kedvencem: a drágább hirdetéseket segít kiszűrni a rendszer: így alacsonyak maradnak a hirdetési költségek.

 

 

Mi lenne, ha a Te hirdetéseidet is ezzel a szoftverrel kezelné valaki és csak a hirdetések kezelését kellene kifizetned, a szoftver használata INGYENES lenne?

Ezt azért tudjuk felajánlani, mert több cég hirdetését kezeljük és a szoftver használatának költségei megoszlanak és a tapasztalatok egyre gyarapodnak. Kiváló grafikai és elemző rendszert kapnak a pénzükért - ezért imádják az ügyfeleink.

 

 A közös munka eredményeképpen kezébe adunk egy gyorsan megtérülő Facebook hirdetési kampányt. A kampány segítségével olyan vásárlókat hozunk be az üzletbe, akik nem tudatosan a Google keresője alapján választottak, hanem amikor leültek a gép elé még nem is tudták, hogy vásárolni fognak. A Facebook hirdetési kampány kitűnően kiegészíti, sokszor helyettesíti a Google Adwords kampányokat. A kettő együtt pedig nem összeadódik, hanem összeszorzódik.

 



Kérd ajánlatunkat ingyenes személyes konzultációval együtt!