Mi köze az atlétikának a kisvállalati marketinghez?

Felháborító!!! Miért keresnek sokkal kevesebb pénzt, azok, akik egyre több mindenhez értenek?
miközben a specialistáknál sorban állnak a fizetős ügyfelek.

 

 

 

Sokan tudják rólam, hogy imádom a sporteseményeket és nagyon tisztelem a sportolókat. Valószínűleg gyerekkoromban dőlt el végérvényesen, hogy sportrajongó leszek, amikor futballoztam és kajakoztam. A mai napig felnézek a sportolókra a teljesítményükért még akkor is, amikor kudarcot vallanak. A sportban egyébként a kudarc azt jelenti, hogy abban a pillanatban, vagy napon valaki(k) jobb teljesítményt nyújtott(ak). Tv-t nem is nézek, kivéve heti 2 -3 meccset – futball és kézilabda – valamint kiemelkedő sporteseményeket, mint például az idei úszó VB és az atlétikai VB.

 

 

 

 Az atlétika azért kiemelkedő sportág (a sportok királynőjének is hívták egykoron), mert különböző készségű sportolók is érvényre juttathatják benne a tehetségüket. Kosár- és röplabdában alacsony testmagassággal nincs esélyed, futballozni túlsúllyal képtelenség. De az atlétika más.

 

Ezt az írást a tízpróba versenyek ihlették. A tízpróbázók különleges versenyzők. Sok mindenhez kell érteniük:

Versenyszámok

1. nap

2. nap

  • 100 méteres futás
  • 110 méteres gátfutás
  • távolugrás
  • diszkoszvetés
  • súlylökés
  • rúdugrás
  • magasugrás
  • gerelyhajítás
  • 400 méteres futás
  • 1500 méteres futás

 

            Az egyes versenyszámban elért teljesítményüket átszámítják pontokba, és aki a legtöbb pontot szerzi az a győztes. Őszintén szólva, nem könnyen átlátható rendszer – akárcsak a magyar szívekhez közelebb álló öttusa esetében.

           

 

Tízpróba világbajnok  Pau Tonnesen London 2017

A világbajnok eredménye London 2017

100 méteres futás

11,26

9,92

távolugrás

7,53

8,48

súlylökés

15,17

22,03

magasugrás

213

235

400 méteres futás

50,24

43,98

110 méteres gátfutás

14,30

13,04

diszkoszvetés

46,48

69,21

rúdugrás

540

595

gerelyhajítás

60,86

89,89

1500 méteres futás

4:38,20

3:36,61

 

 Ha az egyes versenyszámokban elért teljesítményeket nézzük, akkor azt látjuk, hogy jócskán elmaradnak az adott versenyszám egyéni győztesétől - más szóval specialistájától. Még döntőbe sem kerülhettek volna az egyes versenyszámokban.

 

 

Így járt annak idején Risztov Éva is, aki 4 versenyszámban kapott ki egy-egy specialistától és hozott haza a 2002-es berlini EB-ről 4, majd egy évvel később a barcelonai VB-ről újabb 3 ezüstérmet. Ekkor nevezték el ezüst lánynak. Ettől teljesen összeomlott és az athéni olimpián betlizett. Aztán Londonban teljesen más területen, 10 km nyílt vízi úszásban koronázta meg a teljesítményét és lett olimpiai bajnok.

 

 

 

Mi köze ennek a cégek marketing ügyeihez?

 

Nem érthetsz mindenhez, ezért arra kell törekedned, hogy kiszervezd a feladataidat. Fontos, hogy a kézben tartsd a gyeplőt, de bízd másra az optimális megoldások kiválasztását. Mivel több különböző üzleti partner eredményeit figyeljük és így szerzünk be tapasztalatokat, egy-egy területen sokkal nagyobb esélyünk van specialistává válni. Mint Hosszú Katinka, aki lemondta a 100 m hátúszást a 200 m vegyes kedvéért és lett ismét világbajnok Budapesten. Ebben is a példaképünkké vált.

 

Mivel tudsz a legnagyobbat lendíteni a cégeden?

Szervezd ki a marketing folyamataidat...


a) ha nincs rá időd,
b) ha a nincs hozzá elég tudásod,
c) ha nincs hozzá eszközöd,
d) ha nincs hozzá kedved,
e) ha nem elég hatékony,
f) ha szeretnél gyorsabban, olcsóbban, eredményesebben dolgozni.

 

Bízd ránk a Facebook hirdetéseid kezelését! Nézd meg, hogyan dolgozunk és milyen eredményeket értünk el!
Ingyen kezeljük a hirdetési kampányodat, ha kifizeted a szoftver használati díját. Így viszont minden statisztikát, elemzést, grafikont megkapsz a kampányaidról.

Nézd meg az"ilyet máshol nem találsz" Google Adwords hirdetési kampány ajánlatunkat!
55.000 Ft + Áfa értékű csomag 19.900 Ft-ért.